Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΑΣ

H αγάπη μας προς την εκκλησία και ο σεβασμός μας προς την Ιερά Παράδοση μας οδήγησε στην δημιουργία της βυζαντινής μεταλλοξυλογλυπτικής τέχνης.

Ένας χώρος δημιουργίας, παράδοσης, σεβασμού και αγάπης στην εκκλησιαστική τέχνη.

Την τέχνη των Πατέρων μας του ένδοξου παρελθόντος, αλλά και του λαμπρού μέλλοντος της εκκλησίας μας.

Η πίστη σε συνδιασμό με την τέχνη θεμελίωσαν το παρελθόν και οικοδομούν με βεβαιότητα το μέλλον

Η ευχή μας όλα αυτά να σταθούν αφορμή
Για την πνευματική μας πρόοδο και οικοδομή

Κατσίον

Τα κατσία είναι απλούστερα θυμιατήρια χειρός που χρησιμοποιούνται σαν ένα είδος κυμβάλου πού συνοδεύει την ψαλμωδία. 
Το κατζίο είναι φορητό και χρησιμοποιείται στις λατρευτικές συνάξεις εντός του ναού όταν ψάλλονται ύμνοι από την Παλαιά Διαθήκη ή αναγινώσκονται οι Μεγάλες Ώρες. 
Είναι μεταλλικό με μακριά χειρολαβή και κουδούνια, τα οποία συμβολίζουν τα βήματα του Θεού στον Παράδεισο και προτρέπουν τους μοναχούς σε εγρήγορση :”’Και άκουσαν τη φωνή του Κυρίου του Θεού, να περπατάει στον παράδεισο προς το δειλινό” (Παλαιά Διαθήκη Γένεση Κεφ. 3, Στίχος 8.. 
Όταν οι εκκλησιαστικοί θυμιάζουν με το κατζίο φέρουν στον ώμο τους ένα τετράγωνο ύφασμα που λέγεται ”αήρ” ΄ συνήθως είναι χρυσοποίκιλτο και δηλώνει το αγγελικό τάγμα που εξέπεσε από τη πατρώα δόξα και που αντικαταστάθηκε από τους μοναχούς. 
Ο εκκλησιαστικός λοιπόν κρατά το κατζίο με το ”χειρομανδήλιον”, το οποίο είναι μικρότερο από τον ”αέρα”. Ο συμβολισμός του απορρέει από την απάντηση του Αναστημένου Κυρίου ”μη μου άπτου” (μην με αγγίζεις), στην Μαρία την μυροφόρο, όταν αυτή από την χαρά της ήθελε να Τον αγγίξει. (Κατά Ιωάννη Κεφ. 20, Στίχος 17..) Επειδή το θυμιατήριο συμβολίζει τις δύο φύσεις, ανθρώπινη και θεϊκή, και τις τρείς υποστάσεις Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα και επειδή ο εκκλησιαστικός δεν έχει ιεροσύνη, πιάνει το κατζίο με το ”χειρομάνδηλο” από ευλάβεια και σεμνότητα.